Článek Domácí úkoly ANO či NE?

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Domácí úkoly ANO či NE?

13. 04. 2018 - 07:16

Čerf: Podle mne mají být domácí úkoly přípravou na něco, co bude ve škole hodnoceno, nikoli to, co je samo součástí hodnocení; jako takové mají smysl. Hodnocení domácích úkolů je spíš formou vynucování, aby byl úkol splněn, a nemají samozřejmě žádnou přímou spojitost s vědomostmi v daném předmětu. Z pohledu kantora je to jen zjednodušování jeho práce způsobem, které osobně považuji za hloupý a nepřijatelný.

---
pvapenik.blog.cz

13. 04. 2018 - 14:47

janinka: Takovéhle hodnocení z hudební výchovy může dát jen kráva. Domácí úkoly beru, ale s mírou, většinou tomu tak ale není. Třeba když Matěj chodí na tělocvik na plavání, domů dojde, sotva motá nohama a učitelka mu napaří psát celou stránku textu. To je napřesdržku .
Tvůj synek je šikovný a moc mu to u piana sluší .

---
moje-mozkovna.blog.cz

14. 04. 2018 - 20:33

kerria: Díky. Jo, s těmi dlouhými úkoly máme taky zkušenost. Každý týden musí děcka opsat cca 100 slovíček do AJ. Syn se jednou spletl a opsal jinou stranu a učitelka mu nakázala do druhého dne opsat ty správný.
Ale to jsem teda napsala učitelce vzkaz, že to napíše během týdne.

---
kerria.pise.cz

13. 04. 2018 - 16:22

hroznetajne: Diskuze to byla velmi bouřlivá . Jsem rozhodně PRO domácí úkoly, ale v rozumné míře a se smyslem. A zároveň jsem hodně PROTI známkování hudební výchovy jako takové. Upřímně doufám, že se hudební výchova změní, protože způsob, jakým je vyučována, je demotivující a děti to odrazuje od zpívání, hudby, pohybu,... A podobné domácí úkoly tomu hodně napomáhají. Škoda. Jde to učit hodně zajímavým způsobem, ale to by se (některým) pedagogům muselo chtít něco změnit .

---
hroznetajne.pise.cz

14. 04. 2018 - 20:35

kerria: Taky nesouhlasím s nějakým plošným rušením domácích úkolů. Ale i učitelé by měli mít nějakou soudnost a dávat smysluplné úkoly.
Úkol by měl být pro učitele jakousi zpětnou vazbou, jak žáci látku pochopili. A ne jen buzerací!

---
kerria.pise.cz

14. 04. 2018 - 10:27

márinka: To jako vážně? Z hudebky u nás (u Míši) dostávají jedničku automaticky všichni.Kdyby měli dostávat pětky za to, že něco nepřinesou, tak jich půlka propadne .
Asi bych se na to optala na nějaké třídní schůzce a s paní učitelkou si to trochu vysvětlila.
I když,..my jsme taky za zapomenuté úkoly dostávali pětky, ale nepočítaly se do průměru, jen se k tomu přihlíželo v případě nerozhodné známky...Ovšem hudebky, výtvarky atd. se to netýkalo.Dítěti( s ohledem na jeho povahu) bych vysvětlila, že není důležitá známky, ale to, jestli umí nebo ne!